Helgeland Kraft har lansert ny app og min side der du logger inn med BankID eller kundenummer og engangskode. Dersom du blir bedt om å logge inn med e-post og passord er du trolig på vår gamle løsning som vil avvikles innen kort tid.
Opplever du problemer med å logge inn på ny app eller min side, kan du sende oss en e-post til kundesenter@helgelandkraft.no.
Jeg får ikke opp alle strømmålerne mine
Når du lager en bruker i appen vil du få oversikt over alle strømmålere som er registrert på ditt personnummer. Hvis noen strømmålere ikke vises står de mest sannsynlig registrert på en annen person eller bedrift. Hvis anlegget er registrert på deg som privatperson og fortsatt ikke vises kan du sende en e-post til kundeservice@helgelandkraft.no
Jeg må logge inn i appen hver gang jeg åpner den
Appen er i stadig utvikling og inntil videre må man logge inn hver gang man åpner appen, men en løsning for å kunne være innlogget hele tiden er like rundt hjørnet.
Kan jeg ha appen både på mobil og nettbrett?
Du kan laste ned appen på både mobil og nettbrett, så lenge disse er Android eller IOS.
Vår nettside bruker informasjonskapsler (cookies) for å kunne gi deg en bedre brukeropplevelse
Les mer
Om bruk av cookies
På noen deler av www.helgelandkraft.no benyttes informasjonskapsler, såkalte cookies. På sider som krever pålogging (Min side) vil det lagres informasjon om hvem du er slik at du slipper å skrive inn hvem du er neste gang du besøker siden.
Vi samler også inn anonym informasjon om hva de enkelte brukerne gjør på våre sider. Dette gjør vi for å kunne forbedre våre tjenester. Vi bruker ikke cookies for å samle sensitiv personlig informasjon. Du kan til enhver tid gjøre endringer i nettleseren din og blokkere cookies. Ved å blokkere alle cookies kan du miste tilgangen til deler av vår hjemmeside.